Praha.cz

 
Nacházíte se: Zprávy Zajímavosti Projekt Do Prahy za pivem získalo ocenění ve Velké ceně cestovního ruchu
Projekt Do Prahy za pivem získalo ocenění ve Velké ceně cestovního ruchu
Pátek, 16. leden 2015 13:37
Projekt Do Prahy za pivem získalo ocenění ve Velké ceně cestovního ruchu

Ne nadarmo se říká, že Česká republika je národem pivařů. Pražská informační služba na podzim 2014 spustila kampaň pod názvem Do Prahy za pivem. Díky úspěšnému zpracování tištěných materiálů Pivní průvodce Prahou či Pivní kuponová knížka a zapojení pražských podniků a hotelů, obsadil pivní projekt druhé místo v kategorii Nejlepší turistický produkt v soutěži o Velkou cenu cestovního ruchu 2015. Cílem soutěže je přispět ke zkvalitnění nabídky a služeb v cestovním ruchu v České republice.


„Máme opravdovou velkou radost, že kvality našeho projektu ocenili kromě samotných turistů také odborníci v cestovním ruchu. Přestože byla kampaň plánována pouze na podzim 2014, Pivní průvodce Prahou je stále k dispozici v našich informačních centrech nebo na webu www.doprahyzapivem.cz. Webové stránky i průvodce po nejlepších místech spojených s vynikající pivní gastronomií jsme přeložili také do angličtiny,“ uvedla tisková mluvčí Prague City Tourism Kateřina Bártová a současně dodala: „Kladně ostatně kampaň hodnotili také ti, kteří se projektu aktivně účastnili, tedy majitelé minipivovarů, pivoték, pivnic a také hoteliéři.“


Cílem kampaně bylo vyzdvihnout pražskou pivní gastronomii a nalákat turisty na ochutnávku piv, která se zde přímo vaří, ale i piv z dalších českých a moravských regionů či piv od zahraničních pivovarů.


"Do Prahy za pivem" by nebylo tak úspěšné bez pomoci dalších pražských podniků. Přibližně třicet pražských hotelů poskytlo pod dobu kampaně ubytování za zvýhodněnou cenu, na kterou přilákalo desítky návštěvníků. Dalších zhruba 40 podniků pak poskytlo speciální nabídky a zážitky spojené s pivem, ze kterých byla sestavena Pivní kuponová knížka. Následně pak stovky lidí využily kupony v podnicích.


Výsledky 8. ročníku soutěže Velké ceny cestovního ruchu byly vyhlášeny v závěru prvního dne veletrhu GO & REGIONTOUR 2015 v Brně, který pokračuje až do neděle 18. ledna 2015. Ocenění byla předána v kategoriích Nejlepší jednotná kampaň, Nejlepší elektronická komunikace, Nejlepší turistický produkt, Nejlepší lázeňský a wellness balíček, Nejlepší golfový balíček a v kategorii Nejlepší cestovní kancelář o výsledcích rozhodlo hlasování široké veřejnosti.


Foto: www.pixmac.cz

(ewe)



Projekt Do Prahy za pivem získalo ocenění ve Velké ceně cestovního ruchu